آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برای اسکان سیل زدگان/ پخت غذا برای سیل زدگان از امروز در سلف دانشگاه آغاز خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از آمادگی واحد گرگان برای اسکان سیل زدگان شهرستان آق قلا و پخت غذا برای آن ها خبر داد.

حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره روند اسکان سیل زدگان شهرستان آق قلا در واحد گرگان اظهار کرد: از ساعات اولیه وقوع سیل در شهرستان آق قلا، به تمامی همکارانمان در واحدها که به عنوان ستاد اسکان نوروزی حضور داشتند، اعلام‌کردیم که برای اسکان سیل زدگان آمادگی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: همچنین شماره حساب دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان را به منظور واریز کمک های مردمی از طریق صفحات مجازی وابسته به دانشگاه منتشر کردیم؛ از اعضای هیات علمی واحدهای استان، اساتید و دانشجویان نیز درخواست کردیم که در صورت تمایل، کمک های نقدی خود رو به این شماره حساب واریز کنند.

طاهری ادامه داد: از صبح روز گذشته اعضای بسیج کارکنان واحد گرگان از طریق تماس با خیرین فعال در استان، اقدام به خرید اقلام ضروری برای سیل زدگان و پخت غذا برای آن ها کردند. به همین منظور سلف دانشگاه از فردا پخت غذا برای سیل زدگان را شروع خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان تصریح کرد: تا بدین لحظه چندین خانواده سیل زده در واحد گرگان اسکان داده شده اند اما هنوز آمار دقیقی از تعداد آن ها در دسترس نیست. طبق آماری که از طریق استانداری بدست ما رسیده است، تا کنون ۲ کودک بر اثر سیل جان خود را از دست داده اند.

وی در پایان اذعان داشت: از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز مجوز دریافت کمک به منظور خریداری اقلام غذایی ضروری برای سیل زدگان را دریافت کرده ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000331

وب گردی

وب گردی