فراخوان بسیج اساتید کشور برای جمع‌آوری کمک به استان‌های سیل‌زده

روابط عمومی بسیج اساتید کشور اطلاعیه‌ای برای جمع‌آوری کمک به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی کشور صادر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور، سازمان بسیج اساتید کشور با صدور اطلاعیه ای خواستار جمع‌آوری کمک به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی کشور شد.

در این اطلاعیه آمده است: پس از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس ستادکل نیروهای مسلح مبنی بر ضرورت همکاری فوری نیروهای مسلح در امدادرسانی به مردم سیل‌زده استان‌های شمالی کشور، سازمان بسیج اساتید کشور نیز با اعلام فراخوان به کانون‌های بسیج استادی و استادان بسیجی سراسر کشور، خواستار مشارکت حداکثری همه اقشار به‌ویژه استادان دانشگاه در امدادرسانی به استان‌های شمالی کشور شد.

در این فراخوان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت‌دیده از سیل ویرانگر اخیر در شمال کشور، با اعلام شماره حساب بسیج اساتید استان‌های مازندران و گلستان که در وقوع سیل اخیر متحمل خسارات فراوانی شده‌اند، از استادان دانشگاه‌های سراسر کشور درخواست شده است تا همانند همیشه به وظیفه ملّی و انقلابی خود عمل کرده و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از راه‌های پیش‌بینی شده و با هماهنگی مسئولان بسیج اساتید استان، به مناطق سیل‌زده در استان‌های شمالی کشور، ارسال کنند.

در این فراخوان، ضمن اعلام بعضی اقلام ضروری و مورد نیاز در استان‌های سیل زده مانند خوراکی‌ها به‌ویژه کنسروجات، پتو، آب آشامیدنی، اقلام بهداشتی خانواده و نوزادان، مواد شوینده، ظروف یکبار مصرف و چادر مسافرتی، شماره حساب‌هایی جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیز اعلام شد. همچنین در اطلاعیه روابط عمومی این سازمان تأکید شده است حتماً در فیش واریزی عبارت کمک به سیل‌زدگان استان‌های شمالی درج شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000385

وب گردی

وب گردی