دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کنگره «تازه های مشاور های قلبی» را برگزار خواهد کرد

اولین کنگره تازه‌های مشاوره‌های قلبی از سوی مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مشاوره‌های قلبی همواره نقش برجسته‌ای را در طبابت بالینی به خود اختصاص می‌دهند. دست یافتن به یک رویکرد جامع و مبتنی بر شواهد در مشاوره‌های قلب ایجاب می‌کرد تا در کنگره‌ای اختصاصی با این عنوان، موارد شایع و مورد سوال، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در نهایت یک جمع بندی کامل و کاربردی از آن حاصل شود از این رو اولین «کنگره تازه‌های مشاوره‌های قلبی»، با این رویکرد جامع از سوی مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پایه گذاری شده و قرار است با مشارکت اساتید سایر مراکز در ادیبهشت ماه ۹۸ برگزار شود.

کنگره تازه‌های مشاوره‌های قلب برای اولین بار در روز‌های پنجم و ششم اردیبهشت ماه ۹۸ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهیدبهشتی برگزار خواهد شد.

ارتقا مشاوره‌های قلبی انجام شده با رویکرد مبتنی بر شواهد و موارد شایع در بیماران دیابتی، نارسایی قلبی، افزایش فشار خون، شریان ریوی، روماتولوژی، نورولوژی، بارداری، نفرولوژی پیوند کلیه و فشار خون، تعیین ریسک و مدیریت حول و حوش اعمال جراحی مختلف، بیماران کانسر، لاپاراسکوپی و آندوسکوپی محور‌های این کنگره برای بحث و بررسی تعیین شدند.

علاقمندان و کارشناسان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند به آدرس www.uccc۲۰۱۹.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000389

وب گردی

وب گردی