وزش طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت در سیستان و بلوچستان

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از امروز تا جمعه در نواحی مرکزی، نوار شرقی و غربی استان وزش باد شدید با سرعتی معادل ۶۰ تا ۸۰ و گاهی بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، علی ملاشاهی رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش‌بینی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد تا چهارشنبه آسمان استان ابری خواهد بود.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: امروز در شهرهای شمالی و ارتفاعات مرکزی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی و جنوبی استان شرایط برای بارش‌های پراکنده باران و گاهی رعد و برق و تندباد موقتی محیاست.

وی خاطرنشان کرد: از امروز تا جمعه در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار شرقی و نوار غربی استان وزش باد شدید با سرعتی معادل 60 تا 80 کیلومتر بر ساعت و گاهی بیش از 90 کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

ملاشاهی افزود: بعد از ظهر سه‌شنبه تا پنجشنبه وزش باد از شدت بیشتری برخوردار بوده و در محورهای مواصلاتی زاهدان-بم و ایرانشهر- بم طوفان شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد جاده‌ای، ریلی و هوایی وجود دارد.

رئیس کارگروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از نظر دمایی تا سه‌شنبه در سطح استان به ویژه نیمه شمالی استان افزایش دما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000422

وب گردی

وب گردی