سیل زدگان در مساجد و کلاس‌های درس واحد ایذه و اندیمشک اسکان داده شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از اسکان هموطنان سیل زده در مساجد و کلاس‌های درس واحدهای ایذه و اندیمشک خبر داد.

حجت الاسلام فرج الله براتی سرپرست دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت سیل اخیر در استان خوزستان، گفت: شهرهای شمالی استان خوزستان نظیر اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان در شرایط بحرانی قرار دارند و مردم نیازمند امدادرسانی هستند.

حجت الاسلام براتی افزود: بقیه شهرهای استان خوزستان مانند اهواز، آبادان، شوشتر، دزفول باتوجه به بالا آمدن رودخانه‌‌ها در محدوده هشدار سیل قرار دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اضافه کرد: در راستای اعلام درخواست کمک رسانی و امداد رسانی به مردم سیل زده توسط سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، از ما خواستند که همکاری های لازم را با استانداری و مدیر کل ستاد بحران استان خوزستان در راستای خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.

وی با اشاره به کمک رسانی واحدهای دانشگاه آزاد در استان خوزستان، تصریح کرد: طی تماس های مکرر با روسای واحدهای استان، بنابر آن شد که واحدها برای اسکان مردم سیل زده بسیج شوند.

حجت الاسلام براتی با تاکید بر اینکه در صورت نیاز تمام واحدها آمادگی لازم برای کمک به مسئولان استان خوزستان را دارند، گفت: در کنار مسئولان واحدهای استان، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان واحدهای استان خوزستان نیز برای امداد رسانی در حالت آماده باش کامل به سر می برند.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد اهواز بیان کرد: در حال حاضر بسیاری از مردم سیل زده در مساجد و کلاس های درس واحدهای اندیمشک و ایذه اسکان داده شده اند. واحد ایذه ماشین نیز برای تردد و خدمت رسانی به مردم را در اختیار مسئولان ستاد بحران شهرستان ایذه قرار داده است.

وی در پایان تاکید کرد: خوابگاه ها و مهمان سرای های واحدهای اهواز، شوشتر، آبادان، خرمشهر، مسجدسلیمان و ایذه پذیرای دانشجویان و مردم که در قالب اردوهای راهیان نور به استان سفر کردند و گرفتار سیل شده اند، هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000466

وب گردی

وب گردی