نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از محل اسکان سیل زدگان آق قلا بازدید کردند

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان از محل اسکان مردم آسیب دیده آق قلا بازدید کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس سید محید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی از هیات رئیسه این دانشگاه برای بررسی وضعیت سیل زدگان و بازدید از روند امدادرسانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب دیده به استان گلستان سفر کرده است، عصر روز گذشته با حضور در محل اسکان سیل زدگان آق قلا با مردم آسیب دیده آق قلا دیدار و گفت وگو کرد.

در این بازدید که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و هیات اعزامی سازمان مرکزی دانشگاه انجام شد، ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان گزارشی از روند رسیدگی به وضعیت مردم آق قلا و اسکان آسیب دیدگان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان ارائه و از حضور نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده و محل اسکان سیل زدگان ابراز خرسندی کرد.

فرماندار گرگان همچنین با قدردانی از کمک های مردمی و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در کمک رسانی به مردم آسیب دیده، لوازم شخصی و بهداشتی، لباس به ویژه لباس های بچه گانه، اسباب بازی کودکان، مواد غذایی خشک و کنسرو شده را از مهمترین نیازهای سیل زدگان عنوان کرد.

به گفته صفوی، بیش از شش هزار نفر از مردم آسیب دیده شهرستان آق قلا و روستای اطراف آن در 14 مکان در شهرستان گرگان اسکان داده شده اند.

نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی پس از گفت وگو با فرماندار گرگان، با حضور در بین مردم آسیب دیده آق قلا و ابلاغ سلام دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در جریان نیازهای مردم سیل زده آق قلا قرار گرفتند.

مهندس موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این بازدید گفت: تاکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک رسانی به مردم شریف آق قلا و سایر مناطق سیل زده است و برای التیام آلام مردم آسیب دیده از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: به این منظور بلافاصله پس از دستور مقام معظم رهبری درباره رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان گلستان و تأکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی مبنی بر کمک رسانی به سیل‌‌زدگان، روز دوشنبه 5 فروردین اولین جلسه ستاد مقابله با بحران به ریاست دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد و بلافاصله پس از آن، بنده به همراه هیأتی از سازمان مرکزی برای بازدید میدانی از وضعیت سیل‌زدگان و روند کمک‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی به مردم آسیب‌دیده، عازم این استان شدیم.

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: پس از برگشت به تهران و ارائه گزارش سفر به استان گلستان، نیازمندی های مناطق سیل زده استان گلستان را به واحدهای دانشگاهی اعلام خواهیم کرد تا بتوانیم به صورت برنامه ریزی در مرحله اول نیازهای ضروری مردم آسیب دیده آق قلا و سایر مناطق سیل زده را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000543

وب گردی

وب گردی