50 هزار قرص نان به استان‌های سیل‌زده ارسال شد

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان از ارسال 50 هزار قرص نان به استان‌های سیل‌زده خبر داد و گفت: آمادگی برپایی نانوایی سیار در منطقه وجود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، کمال الماسی رئیس اتحادیه نانوایان زنجان ظهار کرد: در پی وقوع سیل در برخی از استان‌های شمالی کشور و بروز خسارات ناشی از آن، کمک‌هایی از سراسر کشور به منطقه گسیل شده است.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه نانوایان زنجانی نیز از همان ابتدا آمادگی کمک را برای کمک به استان‌های سیل زده و تأمین نان مأکول آنها اعلام کردند، گفت: در همین راستا با همکاری نانوایان روز گذشته 50 هزار قرص نان برای کمک به استان‌های سیل‌زده ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز پخت نان در زنجان برای تامین نان مردم استان‌های سیل‌زده در حال انجام است، تصریح کرد: کمک‌ها به صورت مستمر به منطقه ارسال می‌شود.

الماسی همچنین از آمادگی اتحادیه نانوایان برای استقرار در منطقه و برپایی نانوایی سیار از طریق کانکس خبر داد و گفت: هر زمان که این نیاز احساس شود، نانوایان زنجانی آماده حضور در منطقه خواهند بود.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه نانوایی سیار پیش از این نیز در عراق و سوریه هو م در ایام اربعین دایر شده و امتحان خود را پس داده است، افزود: نانوایان زحمتکش زنجانی همواره و در عرصه‌های مختلف پای کار بوده و امروز نیز با وقوع این اتفاق آماده ارائه خدمات به هم‌نوعان خود هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000599

وب گردی

وب گردی