«جمهوری اسلامی ایران» امروز قدرت اول در منطقه است

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرت اول منطقه خاورمیانه و یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، گفت: این اقتدار با همبستگی نیروهای مسلح و فرمانبرداری از ولایت و رهبری به دست آمده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار سرتیپ پاسدار عبدالله عراقی در جلسه قرارگاه نوروزی ستاد انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: امنیت موضوع بسیار مهمی است که توسعه هر کشوری در گرو داشتن آن است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی با توجه به ماهیت خود بار امنیتی کشور را به دوش می‌کشد و به خاطر حضور مستمر در جامعه و ارتباط مستقیم با مردم، انتظارات از این نیروی انقلابی بیش از سایر قوای مسلح است.

سردار عراقی تصریح کرد: حفظ امنیت جامعه و تلاش برای ارتقاء آن وظیفه بسیار مهمی است که برعهده نیروهای مسلح نهاده شده است و تک تک آن‌ها نیز برای تحقق این مهم تلاش می‌کنند.

این مقام عالیرتبه نظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز قدرت اول منطقه خاورمیانه و یکی از قدرت های بزرگ جهانی است، تصریح کرد: این اقتدار با همبستگی نیروهای مسلح و همچنین تبعیت و فرمانبرداری از ولایت و رهبری به دست آمده است.

وی گفت: تا زمانی که نیروهای مسلح کشور همدل و هم‌ صدا و در تبعیت از ولایت فقیه باشند، دشمنان هرگز قادر نخواهند بود کوچکترین خدشه‌ای به اقتدار و استقلال کشور وارد کنند.

سردار عراقی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در ایام تعطیلات نوروزی گفت: خوشبختانه تاکنون مورد نگران کننده امنیتی که بخواهد مسافران نوروزی را تهدید کند نداشته‌ایم؛ چرا که سربازان ولایت در نیروهای مسلح شبانه روز در حال کنترل کوچکترین تحرکات دشمنان هستند.

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح یادآور شد: البته در روزهای اخیر شاهد وقوع سیل در برخی استان‌های کشور بودیم که با دستور رهبری، تمامی نیروهای مسلح به سرعت وارد عمل شده و هم اکنون نیز در مناطق مختلف سیل زده مشغول امدادرسانی هستند.

وی همچنین از برقراری امنیت کامل در استان کرمانشاه به عنوان یکی از مقاصد گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: خوشبختانه مسافران نوروزی نیز از خدمات ارائه شده اظهار رضایت داشته اند.

وی در پایان از مجموعه اقدامات صورت گرفته در ستاد فرماندهی انتظامی استان در راستای امنیت بخشی در جامعه و خدمات رسانی به مسافران نوروزی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000600

وب گردی

وب گردی