اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار برای اسکان سیل‌زدگان

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در اطلاعیه‌ای آمادگی این واحد دانشگاهی را برای اسکان مسافرانی که در سفر خود دچار مشکلات سیل شده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در پی بارش شدید و وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور در اطلاعیه‌ای آمادگی این واحد دانشگاهی را برای اسکان مسافران سیل‌زده اعلام کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:‌

با عرض سلام و آرزوی سلامتی و موفقیت برای هموطنان عزیز به‌ویژه اعضای محترم خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و اظهار همدردی با هموطنان آسیب‌دیده از سیل‌های اخیر در کشور به اطلاع عزیزان می‌رساند با توجه به شرایط جوی پیش‌آمده و احتمال بارندگی‌های آینده، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار مطابق سنوات گذشته در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به خانواده معزز دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه همه عزیزانی که در راه سفر خود دچار مشکلات ناشی از سیل شده‌اند، همه مراکز اسکان خود را به‌طور کامل در اختیار آنها قرار خواهد داد.

همکاران در صورت نیاز و برای هماهنگی بیشتر می‌توانند با مسئول ستاد اسکان تابنده ۰۹۱۲۲۳۱۷۴۲۷ و یا مدیر اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار زندی ۰۹۱۰۰۴۰۶۰۷۱ تماس حاصل کنند. به امید سلامتی همه عزیزان، سال خوشی برای همه ملت ایران آرزومندیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000613

وب گردی

وب گردی