سرلشکر باقری: بیش از ۷هزار نفر به بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه مراجعه کردند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان از بیمارستان صحرایی شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در نزدیکی شهرستان آق‌قلا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سرلشکر محمد باقری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان صحرایی در جمع خبرنگاران، نیروی زمینی سپاه را پیشروترینِ نیروهای مسلح در ارائه خدمات بیمارستان صحرایی دانست و افزود: نیروی زمینی سپاه سالهاست این تجربه را در سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی و در دیگر نقاط محروم کشور دارد.

باقری با بیان اینکه بیمارستان شهید شوشتری نیروی زمینی سپاه در نزدیکی شهرستان آق‌قلا و توسط بهداری نیروی زمینی سپاه مشهد مقدس راه‌اندازی شده است، گفت: همه بخش‌هایی که در یک بیمارستان وجود دارد در این بیمارستان صحرایی تعبیه شده است.

وی ادامه داد: خدمات سی تی اسکن و ام آر آی با رعایت همه شاخص‌های علمی و استاندارد پزشکی بخش های جراحی و سایر بخش هایی که برای مردم منطقه ضروری است در این بیمارستان صحرایی ارائه می شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به میزان ارائه خدمات درمانی این بیمارستان در روزهای گذشته، گفت: در روزهای گذشته حدود چهار هزار نفر از خدمات درمانی این بیمارستان استفاده کردند که در روز گذشته این آمار به ۷ هزار نفر رسید و امروز این آمار مراجعین به این بیمارستان صحرایی به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید. این نشان‌دهنده اعتماد مردم به سیستم درمانی نیروهای مسلح است.

سرلشکر باقری گفت: این بیمارستان صحرایی در روزهای آتی نیز برقرار خواهد بود و برای خدمات دهی به مردم سیل زده این منطقه توسعه پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابراز امیدواری از خروج کامل سیلاب از مناطق سیل‌زده آق‌قلا تا چند روز آینده، از ایجاد کانال‌های جدید برای تسریع خروج سیلاب و همچنین طراحی و ایجاد دریاچه‌ها و محل‌هایی برای نگهداری آب در مناطقی دور از شهر و روستا و دور از مردم خبر داد.

کد خبر: 1000614

وب گردی

وب گردی