۸۰۰ سالن ورزشی برای اسکان سیل‌زدگان در کشور مهیا شده است

وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود ۸۰۰ سالن و مکان مسقف برای اسکان سیل زدگان در اختیار ستاد مدیریت بحران استان‌های مختلف گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود سلطانی فر عصر جمعه در تماس تلفنی استاندار مازندران در حاشیه ستاد مدیریت بحران سیمرغ با بیان اینکه تاکنون ۳۵۰ سالن و مکان ورزشی مورد استفاده قرار گرفته است گفت: مابقی سالن‌ها برای اسکان مسافران و سیلزدگان و حادثه دیدگان آماده است.

وی با بیان اینکه حضور مدیریت و پای کار بودن استاندار مازندران بسیار مؤثر بوده است گفت: شاهد وحدت و انسجام ملی در بارندگی‌های اخیر و سیلاب بوده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان باعنوان اینکه شاهد جلوه‌های بی مانند وحدت ملی در بین مردم در بحران اخیر بودیم گفت: خوشبختانه کارنامه خوبی از سوی مردم، سمن‌ها و مسئولان ثبت شده است.

سلطانی فر با اظهار اینکه جز حادثه شیراز که تلفات انسانی زیادی داشت گفت: بحران سیل در دیگر مناطق از جمله مازندران با درایت و تدبیر مسئولان تلفات زیادی نداشته است.

وی تاکید کرد: دولت برای تأمین و جبران خسارت‌ها در بخش دولتی و مردمی تلاش خود را آغاز کرده است و کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها را جبران کند.

وزیر ورزش و جوانان با عنوان اینکه ستاد مرکزی وزارت ورزش در حوزه مدیریت بحران فعال است گفت: تمامی ظرفیت‌های این وزارتخانه آمادگی دارد تا در صورت نیاز، پشتیبانی لازم را انجام دهد.

سیلاب اخیر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف در مازندران خسارت زده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000671

وب گردی

وب گردی