پلمب ۱۱ رستوران در جاده چالوس/استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلی

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور از پلمب ۱۱ رستوران در جاده چالوس به دلیل استفاده از مواد غذایی فاسد و سرو مشروبات الکلی برای مشتریان خود خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سید یاسر رایگانی درباره اقدامات این سازمان در تعطیلات نوروزی گفت: از آغاز طرح نوروزی این سازمان تعداد ۱۱ رستوران در جاده چالوس پلمب شده است.

رایگانی اضافه کرد: در بازرسی‌های ما از این رستوران‌ها زیتون، ماست و خیارشور را در فضا و بسته‌بندی غیربهداشتی به مشتریان خود عرضه می‌کردند.

سخنگوی سازمان تعزیرات کل کشور با اشاره به کشف، ضبط و معدوم سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد از این ۱۱ رستوران گفت: البته بیشتر این مواد گوشت‌هایی بودند که علیرغم شرایط نامطلوب نگهداری، فاسد هم شده بودند.

وی گفت: علاوه بر کشف، ضبط و معدوم‌‌سازی مواد غذایی فاسد شده، بعضی از این رستوران‌ها اقدام به فروش و سرو مشروبات الکی در رستوران خود می‌کردند که با هوشیاری گشت‌های تعزیرات و با همکاری شبکه بهداشتی استان البرز این مشروبات، کشف و ضبط گردید که رسیدگی به این موضوع را در اختیار محاکم قضایی قرار دادیم.

رایگانی گفت: مشکل عمده این ۱۱ رستوران رعایت نکردن مسائل بهداشتی بود که با توجه به حجم گسترده‌ای از تخلفات تا پایان تعطیلات هم پلمب می‌مانند تا به تخلفات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000681

وب گردی

وب گردی