افزایش 18 برابری گردشگران  به آبادان در نوروز 98+عکس

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز آبادان با بیان این‎که تا هشتم فروردین‎ماه 98 بیش از یک میلیون و 500‎هزار گردشگر به آبادان سفر کرده‎اند گفت: این رقم نشان‎دهنده افزایش 18 برابری تعداد گردشگران نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

به گزارش ایسکانیوز، جمال عامری‎نسب از افزایش تعداد گردشگران ورودی به شهرستان آبادان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در هشت روز نخست سال جدید بیش از یک میلیون و 500‎هزار مسافر نوروزی به آبادان سفر کردهاند.

وی با بیان این‎که این رقم حاکی از این است که تعداد گردشگران ورودی به شهرستان نسبت به نوروز سال گذشته 18برابر افزایش داشته است گفت: از 27 اسفندماه 97 تا هشتم فروردینماه یک میلیون و 750 مسافر وارد آبادان شدند که از این تعداد 600 هزار نفر نیز در شهرستان اسکان داشته‎اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز آبادان گفت: در راستای خدمات‎رسانی به گردشگران نوروزی، با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت از تاریخ 28 اسفندماه 97 تا هشتم فروردینماه 98، 161کیلو میوه، 46 تن سیب درختی و 115 تن پرتقال با قیمت دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این بازه زمانی، 17تن مرغ و پنج تن گوشت گوسفند با قیمت دولتی به دست مردم و مسافران نوروزی در آبادان رسیده است.

عامری‎نسب با اشاره به اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی برای گردشگران و مسافران نوروزی دراین شهرستان گفت: جشنواره اقوام با همکاری منطقه آزاد اروند، جشنواره غذا با با همکاری شهرداری، اجرای جشنواره‎های خیابانی در اماکن تاریخی، اجرای موسیقی سنتی در جوار کلیسای ارامنه و نیز موزه آبادان از جمله برنامه‎هایی هستند که به تناوب از ابتدای نوروز در شهرستان آبادان درحال برگزاری هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000682

وب گردی

وب گردی