هنوز حق‌التدریس معلمان شاغل و حق‌الزحمه امتحانات پرداخت نشده است

روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل عدم تناسب تخصیص ابلاغی با نیازهای موجود و شناسه‌دار بودن بخشی از تخصیص‌های ابلاغی، پرداخت حق‌التدریس معلمان شاغل و بخشی از حق‌الزحمه امتحانات تا امروز میسر نشده است.

به گزارش ایسکانیوز، روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای در خصوص تأخیر پیش آمده در پرداخت مطالبات فرهنگیان اعلام کرد: همانگونه که در مصاحبه دوم فروردین ماه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، مبلغ دریافتی از خزانه بابت مواردی مانند بخشی از حقوق کارکنان خرید خدمت، بخشی از فوق‌العاده اشتغال مدارس خارج از کشور، بسته حمایتی کارکنان، سرانه مدارس مناطق محروم و سرانه غذایی مدارس شبانه‌روزی به مصرف رسیده است.

متأسفانه به دلیل عدم تناسب تخصیص ابلاغی با نیازهای موجود و شناسه‌دار بودن بخشی از تخصیص‌های ابلاغی، پرداخت حق‌التدریس معلمان شاغل و بخشی از حق‌الزحمه امتحانات تا امروز میسر نشده اما رایزنی و تلاش برای استفاده از منابع قابل دسترس کماکان ادامه دارد.

لذا از فرهنگیان فرهیخته درخواست می‌شود تأخیر ایجاد شده را در راستای مشکلات کلان حاکم بر اقتصاد عمومی کشور مورد تحلیل قرار دهند و مستحضر باشند خدمتگزاران آنان در معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی لحظه ای در تلاش برای تحقق منابع مورد نیاز کوتاهی نمی کنند و همانگونه که در سال ۱۳۹۷ توانستند پرداخت دو قلم هزینه‌ای «حق‌التدریس آزاد» و «حقوق سرباز معلم» را به‌روز کنند، تلاش خواهند نمود پرداخت سایر موارد به‌ویژه حقوق کارکنان خرید خدمات و حق‌التدریس شاغلین را نیز به روز نمایند.

بدیهی است این معاونت به عنوان همکار در کنار فرهنگیان کشور قرار دارد و بدون شک حمایت فرهنگیان در پیشبرد فعالیت‌ها و تحقق اهداف فوق‌الذکر تأثیر زیادی خواهد داشت.
با توجه به اینکه معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی در احترام به خواسته فرهنگیان قصد دارد در سال‌جاری هیچ‌گونه مصاحبه‌ای را در خصوص پرداخت حقوق و مطالبات پرسنلی فرهنگیان در رسانه‌ها به انجام نرساند، اخبار تکمیلی از طریق همین سایت یا سایر مجاری رسمی وزارت آموزش و پرورش به استحضار فرهنگیان کشور خواهد رسید.


انتهای پیام/

کد خبر: 1000711

وب گردی

وب گردی