7000 کیلو مرغ کشف شده در تهران به قیمت مصوب توزیع شد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گشت تعزیرات تهران، یک محموله‌ 7 تنی مرغ در خیابان ناطقی در محله امام حسین (ع) را که گران فروخته می‌شد به قیمت مصوب بین مردم توزیع کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: خبری مبنی بر عرضه مرغ 24 هزار تومانی در یک فروشگاه زنجیره ای منتشر شد که گشت مشترک تعزیرات حکومتی فوری به محل گزارش شده مراجعه کرد و مشخص شد مرغ موجود در این فروشگاه مرغ سبز است که به قیمت 21 هزار تومان عرضه می شود. پس از بررسی فاکتورهای خرید قیمت این محموله مرغ به 13 هزار تومان کاهش یافت و میان مردم عرضه شد.
معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران هفته گذشته از تشکیل 730 پرونده برای متخلفان و جریمه 76 میلیارد ریالی در مرحله نخست طرح نوروز 98 خبر داد و گفت: 206 تیم گشت از واحدهای صنفی و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید کردند.

در جریان این بازرسی 498 واحد بدون تخلف اعلام شدند، 71 واحد برای اصلاح موارد مشاهده شده تذکر دریافت کردند، 730 پرونده نیز برای متخلفان تشکیل شد و نهایتا متخلفان به پرداخت 76 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
مهدی کمال نیا افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای اجرای وظایف قانونی و مطابق بخشنامه های سازمانی از هفتم اسفندماه سال گذشته، گشت های خود را به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات آغاز کرده و این گشت ها تا شانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.
طالبیان رئیس گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران نیز گفته است که گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تا پایان تعطیلات نوروزی بدون تعطیلات در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000743

وب گردی

وب گردی