تخصیص ۵میلیارد تومان اعتباربرای تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیل زده

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار به منظور تجهیز سیستم گرمایشی مدارس سیل زده گلستان خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، مهرالله رخشانی مهر بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی وضعیت مدارس آسیب دیده ناشی از سیل که در سالن وحدت آموزش و پرورش شهرستان آق قلا برگزار شد، اظهار کرد: از دیرباز، مدارس مکان مقدسی برای تعلیم و تعلم بوده است اما با توجه به حوادث اخیر پیش آمده، آشکار شد که علاوه بر آن، مدارس پایگاه‌های مدیریت بحران هم است.

وی افزود: روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تأثیر عوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود از این رو در نظر داریم هر چه سریع‌تر ۵۰ کانکس جهت تشکیل کلاس درس به مناطق سیل زده ارسال کنیم تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس، روند آموزشی دانش اموزان ادامه پیدا کند.

رخشانی مهر اضافه کرد: سه هزار میز و نیمکت برای مدارس آسیب دیده از سیل گلستان، در حال بارگیری و ارسال است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخته شدن تعداد زیادی مدرسه در استان توسط خیرین مدرسه ساز، گفت: دست همه خیران محترم مدرسه ساز را به گرمی می‌فشاریم و از همه آنها می‌خواهیم تا بار دیگر دست به دست هم داده و آموزش و پرورش را در راه بازسازی مدارس یاری کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش پنج میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس آسیب دیده به آموزش و پرورش گلستان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000752

وب گردی

وب گردی