همایش «بهداشت و ایمنی کار» آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود

یازدهمین دوره همایش «بهداشت و ایمنی کار» از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران آبان ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، یازدهمین همایش «بهداشت و ایمنی کار» از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در محور‌های تخصصی مقالات کاربردی، مقالات علمی – پژوهشی، پنل تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، فن بازار تخصصی خدمات HSE روز‌های پایانی آبان ماه ۹۸ برگزار می‌شود.


پایش و ارزیابی عوامل زیان آور محیط کار (فیزیکی، شیمیایی، بیولوژیکی، ارگونومیکی و ...)، برنامه‌های مداخله‌ای و روش‌های نوین کنترل‌های فنی- مهندسی و مدیریتی در بهداشت حرفه‌ای و ارگونومی، مدیریت ارائه خدمات بهداشت حرفه ای، نانوتکنولوژی و مهندسی بهداشت حرفه ای؛ رویکرد‌های جدید بهداشت حرفه‌ای در کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات (اماکن تفریحی و ورزشی، بیمارستان ها، مدارس و موسسات آموزشی و ...)، IT در مهندسی بهداشت حرفه ای، ارزیابی اقتصادی در ایمنی و بهداشت حرفه ای، نقش مهندسی بهداشت حرفه‌ای در توسعه تکنولوژی‌های سبز (هوا، انرژی، آب، خاک و پسماند‌های صنعتی)، شاخص‌های نوین ارزیابی عملکرد HSE در محیط کار، رفتار ایمن و عوامل موثر بر آن و ... از دیگر محور‌های یازدهمین دوره این همایش تعیین شده است.


گفتنی است، علاقمندان برای ارسال مقالات خود به این همایش تا ۳۱ خردادماه ۱۳۹۸ فرصت دارند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همایش به نشانی ۱۱ohs.ioha.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000804

وب گردی

وب گردی