توزیع100 بخاری والور بین سیل زدگان/احتمال طغیان رودخانه‌های شیراز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: احتمال طغیان رودخانه‌های شیراز وجود دارد و بیش از 100 دستگاه بخاری والور توسط این جمعیت بین سیل زدگان محله سعدی توزیع شده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان فارس حسین درویشی گفت: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی و پیش بینی کاهش دما، هماهنگی برای تامین و توزیع وسایل گرمایشی انجام شد.

او گفت: بخاری‌های والر تامین شده با استفاده از خودروهای امدادی و همکاری تیم آفرود شیراز، بین خانواده‌های شناسایی شده در محله سعدی توزیع شد.

درویشی گفت: کار ارزیابی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شیراز همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز، توزیع اقلام گرمایشی همچنان ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی شهرداری شیراز با اشاره به آغاز بارندگی ها به شهروندان و مسافران هشدار داد که از تردد در کنارگذرهای رودخانه خشک اجتناب کنند.

روابط عمومی شهرداری شیراز طی هشداری از شهروندان و مسافران در این کلانشهر درخواست کرد که به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه خشک و کنارگذرها توقف نکنند.

در این هشدار شهرداری از شهروندان و مسافران تقاضا کرده که از ایستادن در حاشیه رودخانه و روی پل‌ها با هدف تماشای جریان آب، نیز پرهیز کنند.

گفتنی است، بارندگی در شیراز همزمان با سایر نقاط کشور از صبح امروز یکشنبه 11 فروردین آغاز شده و براساس پیش بینی ها با شدت های متفاوتی ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 1000817

وب گردی

وب گردی