تمامی واحد های دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در حالت آماده باش هستند/ ساختمان ها را برای اسکان هموطنان آماده کرده ایم

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: با توجه به امکانات مناسبی که در دانشگاه وجود دارد ساختمان کلاس ها و سالن های ورزشی و مدارس را برای اسکان افراد مهیا کرده ایم.

حبیبی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: طی هماهنگی که با ستاد بحران، استانداری و فرمانداری استان انجام داده ایم از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اسکان احتمالی برای سیل زدگان استفاده خواهد شد. با توجه به امکانات مناسبی که در دانشگاه وجود دارد ساختمان کلاس ها و سالن های ورزشی و مدارس را برای اسکان افراد مهیا کرده ایم.

وی افزود: از روز گذشته طبق مکالمه ای که با روسای واحد ها داشته ام به تمام واحد ها اعلام شد تا محوطه ساختمان ها و خروجی کانال ها مورد بررسی قرار دهند.

حبیبی ادامه داد: در مراکز واحدها ابلاغ کردیم تا تمامی واحد ها در طبقات زیرین ساختمان ها را بررسی کرده و وسایل الکترونیکی را به طبقات بالاتر انتقال دهند. حتی امروز هم بازدید کلی از واحد کرمانشاه صورت گرفت تا برای مقابله با سیل آماده باشیم.

از طریق پیامک، مکالمه تلفنی و دبیرخانه به تمامی واحد های استان کرمانشاه آماده باش اعلام کردیم تا مشکلی برای پیشگیری از خسارت ناشی از سیل وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000822

وب گردی

وب گردی