پاکسازی پایتخت از معتادان متجاهر در سال 98

رئیس پلیس پایتخت، شعار پلیس در سال 98 را جمع آوری معتادان متجاهر اعلام و خاطرنشان کرد: سال جدید، شهر تهران از حضور این افراد به طور کامل پاکسازی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار "حسین رحیمی" فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ابتدای جلسه سیزدهمین قرارگاه نوروزی امام علی (ع)، اظهار کرد: خوشبختانه پلیس پایتخت در سال 97 حضور فعال و اثر بخشی در مبارزه با جرایم مختلف به ویژه برخورد با احتکار مایحتاج اولیه مردم، معتادان متجاهر، سوداگران ارز، سارقان و ... داشته است.

وی درباره کنترل مجرمان سابقه دار، تصریح کرد: مجرمان سابقه دار در طول تعطیلات می بایست خود را در زمان های تعیین شده به مراکز انتظامی حوزه محل زندگی شان معرفی کنند؛ در غیر این صورت طبق هماهنگی با دستگاه قضائی، دستگیر و روانه زندان خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی به طرح های پلیس پایتخت نظیر طرح جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: هر واحد انتظامی پلیس تهران بزرگ وظیفه دارد در صورت مشاهده معتادان متجاهر بلافاصله اقدام به جمع آوری آنها کند.

وی از معتادان متجاهر به عنوان یکی از نمادهای زشتی چهره شهر تهران نام برد و شعار پلیس پایتخت در سال 98 را جمع آوری این معتادان د انست و گفت: سال جدید، شهر تهران از حضور معتادان متجاهر به طور کامل پاکسازی می شود.


انتهای پیام/

کد خبر: 1000824

وب گردی

وب گردی