دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر عضو اصلی ستاد بحران است/  مشکل اصلی در روستای شعیبیه وجود دارد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: به همراه فرماندار و چند تن از مسوولان درحال سرکشی از روستای شعیبیه شوشتر هستیم و بیشترین مشکل در این بخش وجود دارد. مشکل اصلی آب بند ها و خاک ریز ها هستند و مشغول مقاوم سازی هستیم.

محمد حسین پورمحمد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: به همراه فرماندار و چند تن از مسوولان درحال سرکشی از روستای شعیبیه شوشتر هستیم و بیشترین مشکل در این بخش وجود دارد. مشکل اصلی آب بند ها و خاک ریز ها هستند و مشغول مقاوم سازی هستیم.

وی افزود: در بعضی مناطق که شرایط اضطراری بود دستور تخلیه داده شد و بخش پایین شهرستان شوشتر در حال تخلیه است. به خاطر نزدیکی روستا ها به سد دز و بالا آمدن سطح آب سد این تصمیم گرفته شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر تصریح کرد: درقسمت های مختلف دانشگاه را آماده کرده ایم تا در صورتی بروز مشکل بتوانیم به هموطنان کمک کنیم. در حد وظیفه به مسوولان شهرستان کمک می کنیم تا آمادگی داشته باشیم.

پورمحمد تصریح کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده فعلا مشکل حادی وجود ندارد اما مسافران نوروزی که در مسیر سیل قرار گرفتند و فضا نداشتند داخل دانشگاه اسکان داده ایم تا پس از برطرف شدن مشکلات جاده ای به شهر های خود بازگردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر اظهار کرد: پس از آرام شدن شرایط جوی در یکی، دو روز گذشته خانواده های زیادی در مسیر بازشگت قرار گرفتند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر که عضو اصلی ستاد بحران است با ستاد نوروری و ستاد بحران شهرستان همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000825

وب گردی

وب گردی