عملیاتی کردن طرح‌‌های دانش بنیان، مهم‌ترین برنامه واحد کرج در سال جاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: عملیاتی کردن طرح‌‌های دانش بنیان، جذب دانشجوی خارجی، ارتقا و توسعه رشته‌‌های مورد نیاز استان از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 98، خواهد بود.

محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای این واحد دانشگاهی در سال گذشته و مهم‌ترین برنامه‌ها در سال 98، گفت: سال گذشته در زمینه امور آموزشی دستاوردهای بسیاری داشتیم از جمله، تغییر هرم هیات علمی و انتخاب اساتید برتر با توجه به شاخص‌های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد همچنین نظارت کامل بر چگونگی برگزاری کلاس‌ها و بهره‌مندی از استادان توانمند در هر رشته‌ای در ساماندهی امور آموزشی انجام شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 97، ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای بود که طرح‌های مختلف را به استانداری، شهرداری و دیگر ارگان‌ها در سطح استان ارائه کردیم تا بتوانیم نقشی تعیین کننده در تامین نیازهای استان و رفع وابستگی از اجناس خارجی داشته باشیم و هم درآمدهای غیرشهریه‌ای خود را افزایش دهیم.

برهانی‌فر در ادامه خاطر نشان کرد: در سالی که گذشت، دانشگاه آزاد استان البرز به لحاظ ثبت مقالات بین‌‌المللی اساتید حاضر در واحدهای دانشگاهی این استان، جایگاه خوبی را در میان دانشگاه‌‌های سطح کشور کسب کرد که موفقیتی بزرگ برای این واحد دانشگاهی محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز یاد‌آور شد: ورود به طرح‌‌های دانش‌بنیان، بزرگترین دستاورد واحد کرج در سال 97 محسوب می‌‌شود از جمله این طرح‌ها، کیت استخراج دی ان ای است که در سال 98 به تولید انبوه خواهد رسید.

وی تاکید کرد: طرح توپوگرافی درختان از دیگر طرح‌های دانش بنیان واحد کرج در سال گذشته بود که در بسیاری از شهرداری‌ها برای تشخیص پوکی درونی درختان به جهت بررسی مقاومت در برابر باد و طوفان، برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به کار گرفته شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج متذکر شد: عملیاتی کردن طرح‌‌های دانش بنیان، جذب دانشجوی خارجی، ارتقا و توسعه رشته‌‌های مورد نیاز استان از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 98، خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000834

وب گردی

وب گردی