ایران تهدیدی علیه کشوری نیست/ سعودی ها توان مقابله با ایران را ندارند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: موشک‌ها و توان دفاعی ایران می‌تواند پشتوانه‌ای برای مردم منطقه در مقابل تهدیدات استکبار جهانی و نظام سلطه باشند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، درباره هجمه‌های آمریکا و اروپایی‌ها به توان دفاعی کشورمان و دلایل مخالفت آنها با تست و فعالیت موشکی ایران اسلامی و تلاش‌های مختلف برای محدود کردن این توانمندی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی اگر حتی یک ثانیه به این نتیجه برسند که می‌توانند کاری علیه کشور و ملت ایران انجام دهند به هیچ عنوان کوتاهی نخواهند کرد.

وی افزود: دشمنان مطمئناً از قدرت دفاعی و موشکی ایران آگاهند، انقلاب اسلامی را می‌شناسند و از قدرت مردم طرفدار انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان بویژه جهان اسلام خبر دارند به همین دلیل به بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف این توانمندی‌ها هستند.

سردار شکارچی درباره تهدیداتی که از سوی برخی رژیم‌های منطقه و سران آمریکا مطرح می‌شود با اشاره به شکست رژیم سعودی در مقابل مردم یمن تصریح کرد: عربستان سعودی چندسال است که با حمایت برخی کشورهای غربی و بخصوص ایالات متحده آمریکا به مردم مظلوم یمن جنگ را تحمیل کرده‌اند اما نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند، آنها تنها با گوشه‌ای از قدرت مردم یمن روبرو شده و شکست خورده‌اند، پس چگونه ایران قدرتمند را تهدید می‌کنند.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد استکبار جهانی در غرب آسیا اظهار داشت: مردم یمن، فلسطین، عراق و سوریه با کمترین امکانات، آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی، آل سعود و هم پیمانانشان را به زانو در آورده‌اند با این وجود چطور می‌توانند با ایران اسلامی مقتدر و سرافراز روبرو شوند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه تجهیزات دفاعی و موشکی همه فناوری‌ها برای خود ایران است و ما روی پای خود ایستاده‌ایم. توان دفاعی و موشک‌های ایران تهدیدی برای هیچ کشوری نیست، بلکه این قدرت و توانمندی علیه ظلم و ستم کشورهایی است که بخواهند علیه مستضعفان جهان تعرض کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: موشک‌های جمهوری اسلامی برای بازدارندگی و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و علیه هرگونه تعرض به نظام و کشور به کار برده خواهد شد و هیچ تهدیدی برای کشورهای منطقه نیست.

وی ادامه داد: موشک‌ها و توان دفاعی نیروهای مسلح ایران می‌توانند پشتوانه‌ای برای مردم منطقه در مقابل تهدیدات استکبار جهانی و نظام سلطه باشند، این موشک‌ها دقت بسیار بالایی دارند و دشمنان از این موضوع کاملاً آگاهند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در ادامه یادآور شد: هر اقدامی که علیه جمهوری اسلامی بخواهد مورد استفاده قرار بگیرد و هر سرزمینی که علیه جمهوری اسلامی باشد هدف این موشک‌ها قرار خواهند گرفت.

وی درباره هیاهوی رسانه‌ای آمریکا و برخی رژیم‌های منطقه در خصوص کمک تسلیحاتی ایران به انصار الله یمن نیز گفت: به لطف خدا ملت قهرمان یمن علیرغم همه تحریم‌های نظام سلطه، توانسته‌اند به فناوری‌های بالایی دست پیدا کنند. موشک‌های نقطه زن می‌سازند و استفاده می‌کنند و ضرب شصت خود را به دشمنانشان نشان داده‌اند.

سردار شکارچی افزود: یمن در واقع به عنوان نماد مقاومت مردم مسلمان است. درست است که از سرزمین و از حیثیت و آبروی خود دفاع می‌کنند اما آنها مردم مسلمان، غیور، انقلابی و جهادی هستند. قطعاً پیروزی نهایی از آن یمنی‌ها خواهد بود، من از این فرصت استفاده می‌کنم و به انصار الله و مجاهدین یمن درود می‌فرستم.

وی درباره مسائل مطرح شده از سوی برخی سران رژیم سعودی و تهدید ایران گفت: عربستان سعودی به هیچ ‌عنوان قدرت مقابله با ایران را ندارند و این حرف‌ها همه شعار و جنگ روانی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه به توطئه‌های دشمنان در سال‌های بعد از پیروی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنها در ابتدای سال ۹۷ اعلام می‌کردند که تابستان داغ را برای ملت ایران پیش‌بینی می‌کنیم و نمی‌گذاریم انقلاب اسلامی به چهل سالگی برسد، همه این مطالب یک جنگ روانی بود.

وی افزود: دشمن کاملاً آگاه است که جمهوری اسلامی به چهل سالگی که هیچ بلکه برای پنجاه سال بعد نیز برنامه ریزیکرده است و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در این جنگ روانی هم شکست خوردند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: پایداری، استقامت در مقابل نظام سلطه و پیمودن شیب رو به رشد و موفقیت‌های روز افزون، مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در چهل سال گذشته بوده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1000855

وب گردی

وب گردی