اکثر جاده های کشور بارانی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: بارش برف در جاده های 4 استان و بارش باران در بیشتر جاده های کشور ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی بارش برف در اکثر محورهای استان همدان، محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان غربی، محور اراک-توره در استان مرکزی و محور قزوین-همدان محدوده گردنه آوج در استان قزوین ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش باران درجاده های گشور گفت: اکثر جاده های استان های تهران، اصفهان، البرز، قم، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قزوین، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، لرستان، کردستان، مازندران و محورهای خوی-سلماس و خوی-ماکو در استان آذربایجان غربی و گیلان و بارانی است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محورهای کرج-چالوس و کیاسر-سمنان مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی با اشاره به وضعیت بارش‌ در اکثر جاده های کشور به رانندگان و مسافران تاکید کرد: امروز - دوشنبه ۱۲ فروردین- روز مناسبی برای سفر حتی سفرهای درون شهری نیست، به ویژه در شهرهایی که هشدار سیلاب به آنها داده شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل‌ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000857

وب گردی

وب گردی