اختصاص یک‌ روز حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز گفت: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان اختصاص یافت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجید محمدنژاد رئیس واحد بندر گز روز گذشته در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز با محور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان اعلام کرد: یک روز از حقوق فروردین اعضای هیئت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی به تهیه اقلام مورد نیاز برای کمک به مردم سیل‌زده شهرهای گمیشان و آق‌قلا اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: کاهش آلام آسیب‌دیدگان سیل وظیفه‌ای همگانی است و هر کس به هر طریقی که می‌تواند به مردم سیل‌زده کمک کند.

رئیس واحد بندرگز تصریح کرد: از زمان آغاز سیل در شهرهای استان گلستان،کمیته‌ای متشکل از اعضای هیئت رئیسه، کارکنان و دانشجویان بسیجی تشکیل شد و با امدادرسانی و تهیه مایحتاج ضروری سیل‌زدگان به کمک آنان شتافتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز خاطرنشان کرد: بنا به پیشنهاد جمعی از استادان و کارکنان و رضایت دانشگاهیان مقرر شد یک روز از حقوق فروردین استادان و کارکنان به تهیه اقلام مورد نیاز و ضروری سیل‌زدگان اختصاص پیدا کند و روزهای آینده به مناطق سیل‌زده ارسال شود.

محمدنژاد افزود: تعداد بیش از ۱۸۰۰ بطری آب معدنی از سوی یکی از دانشجویان نیکوکار واحد بندرگز برای ارسال به شهرهای سیل‌زده به کمیته کمک‌رسانی دانشگاه تحویل شد که روزهای پنج‌شنبه و جمعه به شهرهای گمیشان و آق‌قلا ارسال خواهد شد.

رئیس واحد بندرگز اظهار کرد: به همت جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان نیکوکار تعداد بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم، روزهای اخیر تهیه و با حضور کارکنان دانشگاه در شهر سیل‌زده گمیشان توزیع شده و در نظر است تا چند روز آینده نیز غذای گرم در بوفه دانشگاه تهیه و به محل اسکان سیل‌زدگان ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000870

وب گردی

وب گردی