رانندگان به هشدارهای ماموران پلیس راه  در جاده ها توجه کنند

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از رانندگان خواست به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در جاده ها توجه کنند، چرا که توصیه های پلیس ضامن سلامتی آنان خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد امیدی گفت: با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان و افزایش سفرهای نوروزی، لازم است به منظور ارتقاء ایمنی شدآمدی، رانندگان عزیز ضمن آگاهی لحظه‌ای از وضعیت جاده ها، مقررات رانندگی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب، پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد از ضروریات در هنگام رانندگی است و رانندگان باید وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

سرهنگ امیدی، خستگی و خواب آلودگی را علت 80 درصد تصادفات های نوروزی در جاده های استان دانست و گفت:بعد از طی مسافتی رانندگان استراحت لازم را داشته باشند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در جاده های استان، توجه کنند، چرا که توصیه های پلیس ضامن سلامتی آنان خواهد بود.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: بررسی وضعیت و باد لاستیک ها، بازدید روغن موتور و ترمز، بررسی چراغ ها و فیلتر هوای کاربراتور و همچنین همراه داشتن تجهیزات بنا به اقتضای زمانی حتما مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد.

وی از حجم ترددها در محورهای فرعی و روستایی نیز خبر داد و گفت: با بررسی های کارشناسان پلیسی‌راه، محورهای فرعی و روستایی استان مرکزی نیز از حجم بالایی از تردد وسایل نقلیه برخوردار است و رانندگان بایستی بیش از پیش نکات ایمنی در رانندگی را رعایت کنند تا بتوانند لحظاتی بیاد ماندنی را در کنار خانواده خود توام با سلامتی سپری کنند.

سرهنگ امیدی در پایان گفت: مأموران پلیس راه همچون سال های گذشته با تمام توان و با اجرای طرح های مختلف انضباط ترافیکی و با بکارگیری از تمام ظرفیت های موجود از قبیل پلیس های محسوس و نامحسوس، ایجاد امنیت ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور در خدمت میهمانان نوروزی و گردشگران است .

انتهای پیام/

کد خبر: 1000871

وب گردی

وب گردی