استقرار ۶۰ تخته چادر اسکان موقت هلال‌احمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود از استقرار ۶۰ تخته چادر اسکان اضطراری و موقت هلال احمر در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر منصور ترکیان‌تبار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با توجه به بارندگی‌های اخیر گفت: همه امکانات این دانشگاه در اختیار ستاد بحران شهرستان دورود قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سه خودرو سبک در اختیار ستاد بحران دورود قرار داده‌ایم، افزود: همه فضاهای آموزشی، پژوهشی، ورزشی و ... در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است و برای اسکان اضطراری هموطنان و مسافران آمادگی کامل داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود از استقرار ۶۰ تخته چادر اسکان اضطراری و موقت هلال احمر دورود در سالن‌های ساختمان آموزشی و ورزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: در صورت اضطرار، این چادرها برپا شده و از آنها برای اسکان موقت شهروندان و مسافران استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور دورود هم در مسیر سیل احتمالی قرار گرفته بود، تجهیزات آموزشی و پژوهشی این دانشگاه در واحد دورود مستقر شده‌ است.

دکتر ترکیان‌تبار از سرریز شدن سد مروک در شهرستان دورود خبر داد و گفت: با توجه به قرارگیری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در مکان مناسب، هیچ آسیبی به تجهیزات و ساختمان‌های این دانشگاه وارد نشده است.

وی از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در دو شب گذشته از ستاد بحران استان لرستان خبر داد و افزود: جلسات ستاد بحران استان در شب‌های گذشته با حضور مسئولان و همه اعضا در واحد دورود برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود از اسکان اعضای ستاد بحران استانداری و نماینده ویژه استاندار در مهمانسرای این دانشگاه خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000888

وب گردی

وب گردی