کاهش ۷۰ درصدی تصادفات در پایتخت/ کشف ۵ هزار سرقت در ایام نوروز

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: تا الان بیش از ۵ هزار سرقت را در ایام نوروز کشف و حدود ۳ هزار سارق را در ایام نوروز دستگیر کرده ایم.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به آمار عملکرد پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: ما اقدامات خودمان را از ۲۹ اسفند سال گذشته شروع کردیم و تا امروز با بهره‌گیری بیش از ۲۰ هزار نیرو در سطح تهران برنامه‌های نوروزی خود را اجرا کردیم.

وی افزود: در آن واحد تعداد ۲ هزار و ۵۱۰ واحد گشت پیاده، موتوری و خودرویی در سطح شهر تهران داشتیم که ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند.

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به فعالیت ایستگاه‌ها پلیس در نوروز گفت: ۲۱۷ ایستگاه پلیس در این ایام فعال شده و فعالیت این ایستگاه‌ها تا ۱۸ فروردین ماه ادامه دارد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در مجموع تا الان بیش از ۵ هزار سرقت را در ایام نوروز کشف کردیم و حدود ۳ هزار سارق را در ایام نوروز دستگیر کرده‌ایم.

وی با اشاره به مقایسه اقدامات پلیس تهران در ایام نوروز با تاریخ مشابه در سال پیش گفت: اقدامات پلیس در راستای کشف سرقت‌ها در ایام نوروز نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: در این ایام حدود نیم تن مواد مخدر کشف کرده‌ایم و منطقه شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار را که از قبل پاکسازی کرده بودیم در این ایام همچنان زیر نظر داشتیم و ۴ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردیم.

سردار رحیمی با اشاره به جمع‌آوری خورده فروشان که یکی از برنامه‌های پلیس در نوروز بوده است، گفت: هزار خورده فروش مواد مخدر را در نوروز در تهران دستگیر کرده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: امسال در نوروز ۷۰ درصد کاهش تصادفات و فوتی‌ها را در پایتخت داشتیم که در مجموع ۴۱ درصد تصادفات جرحی و ۴۷ درصد تصادفات خسارتی کاهش داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1000915

وب گردی

وب گردی