همه بیمارستان های مناطق سیل زده فعال هستند

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر همه بیمارستان های مناطق سیل زده فعال هستند و خدمات درمانی را ارائه می دهند، فقط دو روز پیش، بخش هایی از بیمارستان پلدختر استان لرستان دچار آب گرفتگی سطحی شده بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وبدا، قاسم جان بابایی درباره آخرین وضعیت بهداشتی و درمانی مناطق سیل زده در کشور افزود: هیچ بیمارستانی در مناطق سیل زده تعطیل نیست. البته آبگرفتگی های سطحی وجود داشت، اما کار هیچ بیمارستانی تعطیل نشده است.

وی درباره مصدومان در استان های سیل زده کشور نیز اظهار داشت: در حال حاضر مشکل خاصی از لحاظ مصدوم بستری شده در بیمارستان ها در استان های سیل زده ایلام، لرستان و خوزستان وجود ندارد. اوج مشکل سیل در حال حاضر در این سه استان است و اگر هم مصدومی در این سه استان به واسطه وقوع سیل وجود داشته باشد به صورت سرپایی است.

معاون وزیر بهداشت درباره عفونت های روده ای پس از وقوع سیل نیز گفت: تاکنون هیچ عفونت روده ای در استان های سیل زده کشور گزارش نشده است. البته معمولا مشکلاتی از این دست بعد از بازگشت مردم به منازل خود و استفاده از لوازم مصرفی اتفاق می افتد. در حال حاضر تیم های بهداشت محیط نیز به صورت فعال حضور دارند و شرایط بهداشتی را کنترل می کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001005

وب گردی

وب گردی