دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آق‌‌قلا به جهادگران بسیجی اسکان می دهد

رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی آق‌‌قلا گفت: با توجه به محدودیت فضای مرکزآق‌‌قلا که متصل به واحد گرگان بوده، شرایط لازم برای اسکان یک گروه جهادی از بسیج دانشجویی استان که جهت ارائه خدمت به این منطقه سیل زده اعزام شدند در این مرکز دانشگاهی فراهم شده است. 

عبدالعزیز پقه رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی آق‌‌قلا در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت واحدهای دانشگاهی این استان بعد از وقوع سیل گفت: با توجه به اینکه مرکز آق‌‌قلا در جنوب شهر واقع شده و آبگرفتگی بیشتر در شمال شهر وجود دارد، قسمت‌‌های جنوبی شهر با همت نیروهای جهادی تقریبا از آبگرفتگی خالی شده و این مرکز دانشگاهی سالم و بدون آسیب مانده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محوطه این مرکز دانشگاهی که متصل به واحد گرگان بوده فضای محدودی دارد، شرایط لازم برای اسکان یک گروه جهادی از بسیج دانشجویی استان که جهت ارائه خدمت به این منطقه سیل زده اعزام شدند در این مرکز دانشگاهی فراهم شده است.

رئیس مرکز دانشگاه آزاد اسلامی آق‌‌قلا در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه کلاس‌‌های این مرکز دانشگاهی از 17 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد و در حال حاضر شرایط لازم برای حضور دانشجویان فراهم است.

پقه یاد آور شد: در حال حاضر هنوز آبگرفتگی در شمال شهر وجود دارد اما قسمت جنوبی شهر به وضعیت عادی برگشته است.

وی متذکر شد: با توجه به اینکه، تحت نظر واحد گرگان هستیم، کلیه فعالیت‌های ما برای حمایت و تهیه غذا برای سیل زدگان در این واحد دانشگاهی انجام شده است.

گفتنی است، فاصله مکانی مرکز آق قلا تا گرگان حدود 15 کیلومتر است و بیش از هزار دانشجو در این مرکز دانشگاهی مشغول به تحصیل در رشته‌‌‌های علوم انسانی هستند.

به گفته ریاست واحد گرگان، پیشنهاد تخفیف شهریه برای دانشجویان آسیب‌دیده در سیل مطرح شده است که به احتمال بسیار زیاد در جلسات آینده دانشگاه آزاد مورد موافقت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001023

وب گردی

وب گردی