۷۰ درصد ساختمان دانشکده پرستاری پلدختر تخریب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر حدود ۷۰ درصد از ساختمان دانشکده پرستاری پلدختر و خوابگاه دخترانه مستقر در دانشکده تخریب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر علی شیخیان با بیان این خبر افزود: به دلیل تخریب ۷۰ درصدی از ساختمان دانشکده پرستاری پلدختر، امکان ادامه برقراری کلاس‌های این ترم در دانشکده وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه منازل مسکونی اساتید و کارکنان دانشکده پلدختر نیز عمدتاً تخریب شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده با معاونت آموزشی دانشگاه، دانشجویان این دانشکده بین سایر دانشکده‌ها تقسیم خواهند شد تا لطمه‌ای به تحصیل دانشجویان مربوطه وارد نشود.

شیخیان اظهار داشت: به رغم آمادگی خوابگاه‌های دانشگاه در خرم‌آباد، الیگودرز و بروجرد، با توجه به قطع بودن راه‌های ارتباطی مرکز استان با سایر شهرستان‌ها و عدم امکان حضور برخی دانشجویان در کلاس‌های درس دانشگاه در مرکز استان، و نیز امکان ادامه بارش‌ها در هفته آتی، در حال حاضر تصمیم نهایی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری کلاس‌های درسی در هفته آینده، اتخاذ نشده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: جمع‌بندی نهایی تا پنجشنبه صورت خواهد گرفت و به شکل عمومی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001024

وب گردی

وب گردی