روزانه 700 پرس غذا در واحد اهواز تهیه و به مناطق سیل زده استان ارسال می شود

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: روزانه 700 تا 800 پرس غذا در واحد اهواز، تهیه و به مناطق سیل زده در سطح استان ارسال شده است و کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در استان خوزستان آمادگی کامل برای کمک به سیل زدگان را دارند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت واحدهای دانشگاهی این استان بعد از وقوع سیل گفت: دانشگاه آزاد در کل استان جهت تهیه غذا برای سیل زدگان و کمک به ایجاد سیل بند حضور داشته و یک دستگاه نیسان موادغذایی برای کمک به آسیب دیدگان توسط واحد دزفول تهیه شده است.

وی افزود: در صورت بروز سیل، واحد دزفول آمادگی پذیرش و اسکان بیش از 1500 نفر را دارد. با توجه به وضعیت اضطراری شهر سو‌سنگرد و اعلام تخلیه شهر مبنی بر بروز سیل در روزهای آتی، کلیه وسایل موجود در واحد دانشگاهی سوسنگرد به طبقات بالا منتقل و سیل بندهایی را در ورودی‌‌های دانشگاه قرار دادیم تا از شدت آسیب جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: روزانه 700 تا 800 پرس غذا در واحد اهواز، تهیه و به مناطق سیل زده در سطح استان ارسال شده است.

براتی متذکر شد: واحد رامهرمز 500 بطری آب معدنی و 600 قوطی کنسرو به مناطق سیل زده ارسال کرده؛ همچنین با هلال احمر و ستاد بحران استان در ارتباط هستیم و کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در استان خوزستان آمادگی کامل برای کمک به سیل زدگان را دارند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه کلاس‌‌‌ها در واحدهای دانشگاهی استان خوزستان تا 24 فروردین‌ماه تعطیل است؛ اما این تعطیلی شامل پرسنل دانشگاه نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001032

وب گردی

وب گردی