ارتباطات قطع شده پلدختر امروز برقرار می شود/ استفاده از بالن بحران برای رفع مشکل نسل سوم و چهارم تلفن همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مطلوب شدن ارتباطات شهرستان سیل زده پلدختر تا روز پنجشنبه خبر داد و اعلام کرد که باتوجه به تخریب های گسترده پلدختر و نورآباد، برای حل موقت مشکل نسل سوم و چهارم تلفن همراه در این مناطق از بالن ارتباطی استفاده می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارشنبه شب در توییتر با انتشار نقشه ای از آخرین وضعیت ارتباطات در نقاط مختلف استان لرستان نوشت: ‏وضعیت لرستان در ارتباطات سبز است، قرمزی پلدختر هم‌چنان بر سبزی غالب است، ان‌شاءالله تا فردا همه سبز خواهند شد.

وی افزود: هرچند با توجه به تخریب های گسترده، پلدختر و نورآباد همچنان در نسل ۳و۴ مشکل جدی دارند ولی برای حل موقت مشکل نسل ۳و۴ از بالن بحران استفاده می‌کنیم.

بنابه این گزارش، وزیر ارتباطات که چهارشنبه عصر به نمایندگی از دولت برای پیگیری وضعیت امدادرسانی و تسریع آن وارد استان لرستان شد، از برقراری ارتباطات همه شهرستان های سیلزده این استان تا دو سه روز آینده خبر داد.

بعد از آن جلسه ستاد بحران استان لرستان چهارشنبه شب با حضور وزیر ارتباطات به عنوان نماینده دولت و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان برگزار شد.

آذری جهرمی صبح پنجشنبه به شهرستان های پلدختر و معمولان می رود تا بر اساس دستور رییس‌جمهوری ضمن نظارت بر روند امدادرسانی، بر عملیات‌ها تسریع ببخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001059

وب گردی

وب گردی