ارسال نخستین محموله کمکی دانشگاهیان الیگودرز به سیل‌زدگان لرستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز گفت: نخستین محموله کمک‌رسانی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی به سیل‌زدگان استان لرستان، تحویل هلال‌احمر شهرستان الیگودرز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اسماعیل درویشی اظهار کرد: با توجه به مشکلات آسیب‌دیدگان از سیل وظیفه ما است تا در چنین شرایط بحرانی به آنها کمک کنیم؛ به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز کمک‌های غیرنقدی خود را تحویل هلال‌احمر الیگودرز داده تا از طریق آنها به مناطق آسیب‌دیده از سیل در استان لرستان و جنوب الیگودرز ارسال شود.

وی اضافه کرد: در سیل اخیر به خانه، زندگی، زمین‌های کشاورزی و دام‌های جمع زیادی از هموطنان‌مان آسیب جدی وارد شده است و تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا تأثیر زیادی در کاهش درد و رنج آنان دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز عنوان کرد: همکاران این واحد دانشگاهی با تمام ظرفیت و امکانات آماده خدمت و کمک‌رسانی به هموطنان به‌خصوص هم‌استانی های عزیز که در سیل اخیر دچار حادثه شده‌اند، هستند.

درویشی تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی این واحد دانشگاهی شامل پتو، خرما، روغن، کنسرو، آب معدنی و لوازم بهداشتی بوده که برای حادثه‌دیدگان ارسال شد.

بر اثر سیل اخیر در استان لرستان، جاده‌ها، پل‌ها و راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب شهرستان الیگودرز قطع شده است و کمک‌رسانی به آنان به‌وسیله بالگرد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001105

وب گردی

وب گردی