سفر فرمانده ناجا برای بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده به استان خوزستان

فرمانده ناجا با سفر به مناطق سیل‌زده استان خوزستان ضمن نظارت میدانی بر روند امدادرسانی و اقدامات ناجا در مناطق سیل‌زده این استان، با مردم بخش گوریه از توابع شهرستان شوشتر دیدار کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز (جمعه 16 فروردین 98) به منظور بررسی آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق سیل‌زده استان خوزستان، نظارت میدانی بر روند امدادرسانی و اقدامات ناجا در خوزستان و گفت‌وگوی مستقیم مردم سیل‌زده استان وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد.

فرمانده ناجا در ادامه این سفر در بازدید از بخش گوریه از توابع شهرستان شوشتر با مردم این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور در این دیدار اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به دیدار شما آمدم تا علاوه بر گزارش مسائل و مشکلات شما به ایشان و سایر مسئولان، مسائل مربوط به حوزه کاری خود یعنی امنیت را بررسی کنم.

وی ادامه داد: به شما اطمینان می‌دهم ضمن بیان مسائل و مشکلات این شهرستان به تمام مقامات، پیگیرمطالبات شما نیز هستم.

در ادامه این دیدار، مردم "گوریه" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای نیروی انتظامی، عنوان کردند: شما نخستین مسئولی هستید که در این شهرستان حضور پیدا کرده و با مردم صحبت کرده‌اید که از شما قدردانی و تشکر می‌کنیم.

مردم بخش گوریه در ادامه صحبتهای خود مطرح کردند: این شهرستان، در هشت سال دفاع مقدس، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و لحظه‌ای از وفاداری ما نسبت به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمانهای حضرت امام ( راحل) کم نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001134

وب گردی

وب گردی