مدارک مورد نیاز شرکت در آزمون بورد تخصصی 98 اعلام شد

مدارک مورد نیاز دستیاران داوطلب رشته ارتودنسی، برای شرکت در آزمون بورد تخصصی سال 98 اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مدارک مورد نیاز دستیاری رشته ارتودنسی داوطلب شرکت در آزمون بورد تخصصی سال 98 را اعلام کرد.

براساس این اعلام، دستیاران می بایست پرونده و مدارک 4 بیمار (که شروع و اتمام آن توسط خود دستیار صورت گرفته باشد) را به همراه فرم مشخصات آن‌ها در روز امتحان کتبی به دانشکده دندانپزشکی تهران تحویل دهند.

همچنین دستیاران می‌بایست فایل اکسل مربوط به مشخصات کلیه بیماران تحت درمان در طی دوره دستیاری تکمیل و تا تاریخ اول مرداد 98 به آدرس پست الکترونیکی iranianorthodonticboard@gmail.com ارسال کنند. گفتنیست فایل فعالیت‌های پژوهشی دستیار و ارسال آن به ایمیل ضروری است.

داوطلبان باید توجه داشته باشند لینک دانلود فایل اکسل و فایل فعالیت های پژوهشی تا اواسط فروردین ٩٨ در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. همچنین داوطلبان لازم است نسبت به پرینت فایل اکسل مربوط به مشخصات کلیه بیماران تحت درمان در طی دوره دستیاری و پرینت فایل فعالیت های پژوهشی (پرینت با فرمت landscape) اقدام کنند.

از جمله سایر مدارک مورد نیاز دستیاران رشته ارتودنسی داوطلب شرکت در آزمون بورد تخصصی سال ١٣٩٨ می توان به یک نسخه از پایان نامه تخصصی اشاره کرد.

داوطلبان می بایست نسبت به درخواست پرونده و مدارک 2 بیمار توسط هیات بورد ارتودنسی از لیست بیماران تحت درمان در طی دوره دستیاری، علاوه بر 4 بیمار ارائه شده توسط خود دستیار اقدام کنند.

گفتنی است کلیه رزیدنت ها موظف به ارسال لیست بیماران خود از سال اول هستند و تا آخر تیرماه هر سال باید لیست بیماران خود را پس از آپدیت کردن (update) ایمیل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001234

وب گردی

وب گردی