رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها انتصاب تولیت جدید آستان قدس رضوی را تبریک گفت

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام مروی به تولیت آستان مقدس رضوی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی به تولیت آستان مقدس رضوی را تبریک گفت.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد مروی (دامت برکاته)
تولیت معزز آستان مقدس رضوی

سلام‌ علیکم
انتصاب شایسته حضرت‌عالی به امر تولیت و خدمت‌گزاری در آستان مقدس حضرت ثامن‌الحجج ابی‌الحسن الرضا(علیه آلاف التحیة و الثنا) به تشخیص صائب نیابت عامه‌ بقیةالله الاعظم(عج) حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌تردید این فرصت فرخنده برای خدمت خالصانه به زائران و مجاوران حرم رضوی و تلاش برای تحقق منویات منور رهبر فرهیخته‌ انقلاب اسلامی موهبتی شایسته شکرگزاری و نعمتی بس ارزنده است که با عنایات آن امام همام صد چندان خواهد شد. فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را برای هرگونه همکاری فرهنگی با آن آستان مقدس اعلام می‌دارم.

از بارگاه بلند باری تعالی برای جناب عالی سلامت و توفیق روزافزون در سایه عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001245

وب گردی

وب گردی