اردوی ملی مصباح الهدی در دانشگاه آزاد واحد ایلام برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، گفت: در زمینه امور فرهنگی طرحی ملی با نام مصباح الهدی داریم که استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد در کل کشور می‌‌توانند در این طرح که در قالب یک اردوی شش روزه تدارک دیده شده است، حضور یابند.

محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت واحدهای دانشگاهی این استان و مهم‌‌‌‌ترین برنامه‌ها در سال جاری، گفت: استفاده از اعضای هیات علمی و استادان جوان در کلیه واحدهای استان ایلام از مهم‌‌‌‌ترین دستاوردهای ما در سال گذشته بوده، همچنین یکسری پروژه‌‌های اشتغال‌‌زا و دانش‌بنیان را در کلیه واحدهای دانشگاهی ایلام درنظر گرفتیم که در سال 98 عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در سال گذشته، مدیریت مالی مناسبی داشتیم تا بتوانیم هزینه‌‌‌های مربوط به واحدهای مختلف را تامین کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: سال 98، در زمینه امور فرهنگی هم یک طرح ملی با نام مصباح الهدی داریم که استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد در کل کشور می‌‌توانند در این طرح که در قالب یک اردوی شش روزه تدارک دیده شده است، حضور یابند. در این طرح علاوه بر بهره‌مندی مناظر طبیعی ایران و استان ایلام شرایط برای حضور در مناطق جنگی ایلام در قالب راهیان نور و 3 روز اقامت در کربلا ایجاد خواهد شد و این اردو با کمترین هزینه برای شرکت‌کنندگان برپا می‌شود.

حیدری تاکید کرد: استادان، دانشجویان و کارکنانی که خواهان حضور در این اردو هستند می‌‌توانند به صورت قسطی هزینه‌‌های مربوط را در اقساط 4 تا 6 ماهه بپردازند که این طرح به تایید اولیه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد رسیده و در سال جاری اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام یادآور شد: در سال 97، مجوز ایجاد مقطع راهنمایی و دبیرستان پسرانه سما، ایجاد مرکز مشاوره و آموزش زبان و پیش دبستانی سما را دریافت کردیم که در سال جاری کلیه این موارد عملیاتی خواهد شد.

وی متذکر شد: با توجه به آزمایشگاه‌های مجهز در حوزه میکروبیولوژی، درصددیم تا در این رشته و رشته‌های علوم پزشکی و مهندسی مکانیک مدارس مهارتی را در واحدهای استان ایلام ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001246

وب گردی

وب گردی