اعزام  گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به لرستان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: گروه دوم دانشجویان جهادگر که متشکل از تیم پزشکی و کاملا تخصصی است، در تاریخ 18 فروردین ماه به پلدختر اعزام خواهند شد و تا تاریخ 28 فروردین‌ کارهای درمانی را انجام می دهند.

یزدان تولیده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به سیل اخیر در بیشتر استان های کشور و آسیب های ناشی از آن، گفت: گروه جهادی منتظران حضرت ولی عصر «عج» متعلق به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد از همان روزهای ابتدایی حادثه به مناطق آسیب دیده افرادی را اعزام کرده است.

تولیده در خصوص اردوهای جهادی در مناطق سیل زده بیان کرد: بسیج دانشجویی دو گروه جهادی به منطقه آق قلای استان گلستان و منطقه پلدختر استان لرستان اعزام کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: گروه جهادی اعزامی به منطقه آق قلا گروه پزشکی و تخصصی است که به مدت یک هفته به مردم سیل زده منطقه خدمت رسانی کردند. این گروه شامل دکتر دارو ساز، دکتر عمومی و پرستار است.

وی اضافه کرد: یک گروه جهادی عمرانی نیز به منطقه آق قلا اعزام شده است که بین 5 الی 10 روز در منطقه کمک رسانی خواهند کرد.

تولیده پیرامون آمادگی برای اعزام موج دوم گروه های جهادی گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در صورت لزوم آمادگی کامل دارد که مجدد گروه جهادی به مناطق سیل زده اعزام کند.

این فعال دانشجویی در خصوص کمک رسانی در منطقه پلدختر استان لرستان، اذعان داشت: گروه دوم دانشجویان جهادگر که متشکل از تیم پزشکی و کاملا تخصصی است در تاریخ 18 فروردین ماه به پلدختر اعزام خواهد شد و تا تاریخ 28 فروردین ماه کارهای درمانی را انجام می دهد.

وی در خصوص جمع آوری کمک های مردمی گفت: مردم و دانشجویان می توانند کمک های غیرنقدی خود نظیر پتو، آب معدنی، چادر مسافرتی، لباس و لوازم بهداشتی به مردم سیل زده استان گلستان را به غرفه های ایجاد شده توسط بسیج دانشجویی تحویل دهند.

تولیده در پایان خاطر نشان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران صندوق های کمک های مردمی، دانشجوی و کمیته امداد در محله های سطح تهران و دانشکده های دانشگاه برپا کرده است تا کمک های نقدی برای سیل زدگان را جمع‌آوری و تحویل نهادهای معتبر دهد.

انتهای پبام/

کد خبر: 1001260

وب گردی

وب گردی