اداره کل دانش آموختگان دانشگاه آزاداسلامی، کارگاه‌های آموزشی برگزار می کند

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی برای ارتقا سطح کیفی و آموزشی کارکنان شاغل در بخش دانش آموختگان دانشگاه آزاد از اولویت‌‌های کاری ما در سال جاری است که اولین کارگاه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره دستاوردهای این بخش در یک سال گذشته و اولویت‌های سال آینده گفت: کاهش زمان روند صدور مدرک از ۲ ماه به حداکثر یک هفته، به‌روز شدن تائید ریزنمرات، تائید ریزنمرات مراجعین حضوری در کمتر از ۱۵ دقیقه، اختصاص فضایی مناسب جهت پاسخگویی حضوری به مراجعینی که مشکلات نظام‌وظیفه دارند، پیگیری مشکلات طرح‌شده از سوی ارباب‌رجوع و رفع آن توسط همکاران این اداره کل و کاهش زمان پاسخگویی به استعلامات دریافتی از سوی سازمان‌ها، نهادها، ادارات و بخش‌های خارج از دانشگاه از مدت‌زمان دو هفته به ۷۲ ساعت ار جمله اقدامات اداره دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته است.

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به رایزنی‌هایی که در سال گذشته، داشتیم امسال سامانه جامع دانش آموختگان دانشگاه آزاد راه اندازی خواهد شد و به این ترتیب، انسجام بیشتری در صدور مدارک فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد، ایجاد می‌‌‌شود.

عابدی یادآور شد: در قسمت دانش آموختگان دانشگاه آزاد درصددیم تا در سال 98، یک دارالترجمه ایجاد کنیم اما با توجه به خصوصی بودن ایجاد دارالترجمه و عدم تعلق آن به نهادی چون دانشگاه، ایجاد چنین بخشی نیازمند قوانینی مشخص و مصوب برای تشکیل یک دارالترجمه در دانشگاه‌‌‌‌هاست و قطعا بعد از تصویب قانون مربوط، این بخش در دانشگاه آزاد با توجه به نیاز موجود در قسمت دانش آموختگان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از بخش‌های کاری این اداره کل صدور ریزنمرات رسمی و قابل ترجمه و پاسخ‌دهی به استعلامات ارسالی از سوی نهادها و ارگان‌ها و سازمان‌های خارج از دانشگاه بوده و از حساسیت خاصی برخوردار است. با توجه به این حساسیت بیشترین حجم از مراجعین این اداره کل مربوط به این قسمت است، لذا به‌ منظور سرعت بخشیدن به روند صدور ریزنمرات و استعلامات از کارشناسان خبره و باتجربه به کار گرفته‌ شده است و به همین دلیل انجام امور مربوط به این بخش به‌ جز در موارد خاص به‌ صورت روزانه انجام می‌شود.

وی متذکر شد: برگزاری کارگاه آموزشی برای ارتقا سطح کیفی و آموزشی کارکنان شاغل در بخش دانش آموختگان دانشگاه آزاد از اولویت‌‌های کاری ما در سال جاری است که اولین کارگاه در استان قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001283

وب گردی

وب گردی