کمک 500 میلیونی دانشگاه آزاد اسلامی به سیل زدگان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا 500 میلیون تومان اجازه شرعی گرفته‌ایم که از بودجه دانشگاه برای جبران خسارت‌های صورت‌گرفته به آسیب‌دیدگان دانشگاه کمک کنیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی درباره آخرین اقدامات این دانشگاه برای کمک به سیل‌زدگان، گفت: تا 500 میلیون تومان اجازه شرعی گرفته‌ایم که از بودجه دانشگاه برای جبران خسارت‌های صورت‌ گرفته به آسیب‌دیدگان دانشگاه اعم از کارمند، اعضای هیات‌علمی و دانشجویان کمک کنیم.

وی ادامه داد: مقداری از این بودجه صرف خرید تجهیزات شده و گروه‌های جهادی تجهیز شدند و مقداری هم به‌ صورت لوازم مصرفی اعم از غذا، لوازم بهداشتی و... کمک صورت گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی افزود: شماره حسابی هم اعلام شده تا پرسنل دانشگاه بتوانند از این طریق به سیل‌زدگان کمک کنند.

وی درباره وضعیت امدادرسانی و ارسال تجهیزات نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مناطق سیل‌زده حضور دارد، اما بیشترین کمک‌های ما در شمال کشور است و آن‌ هم به‌ خاطر این است که سیل ابتدا در شهرهای شمالی جاری شد، البته در لرستان و خوزستان نیز دانشجویان و حتی روسای واحدها در حال امدادرسانی هستند و هر کاری که از توان آنها ساخته است، انجام می‌دهند.

مشکینی درباره پرداخت شهریه حادثه‌دیدگان گفت: تصمیم‌گیری نهایی انجام نشده، اما بعضی واحدها شهریه‌ها را به تعویق انداخته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001285

وب گردی

وب گردی