اعزام گروه جهادی واحد دزفول به پلدختر استان لرستان در روزهای آتی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول گفت: واحد دزفول گروهی از دانشجویان جهادگر را برای کمک رسانی به مردم پلدختر در استان لرستان انتهای هفته جاری اعزام خواهد کرد.

محمد احمدزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: سیل اخیر در کشور بسیاری از استان ها را درگیر خود کرده است اما برخی از استان ها بیشتر درگیر شدند که استان خوزستان یکی از آن است.

احمدزاده تصریح کرد: شهر دزفول در سیل خوزستان تاکنون آسیب های جدی ندیده است و کلاس های درس در واحد دانشگاه آزاداسلامی دزفول از 24 فروردین ماه دایر خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول در خصوص برگزاری اردوهای جهادی توضیح داد: با اتمام بارش ها در کشور و فروکش کردن آب، بسیج دانشجویی واحد دزفول گروهی از دانشجویان جهادگر را برای کمک رسانی به مردم پلدختر در استان لرستان انتهای هفته جاری اعزام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی سیل زدگان استان خوزستان بحث اسکان است، گفت: بسیج دانشجویی استان خوزستان با کمک سازمان هلال احمر در تلاش است تا مردم را در یادواره شهدا هویزه اسکان دهد.

احمدزاده بیان کرد: اگر بحث آماده سازی یادواره شهدا هویزه پایان یابد، حدود 3000 نفر می توانند در این محل اسکان یابند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001298

وب گردی

وب گردی