تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98 تغییر نمی کند/ تسهیلات احتمالی به داوطلبان مناطق سیل زده

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به طولانی بودن فرآیند اجرایی آزمون کارشناسی ارشد، مطابق برنامه زمانی اعلام شده، این آزمون در روزهای 5 و 6 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 98 تغییر نخواهد کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

ضمن ابراز همدردی با هموطنان عزیزی که در جریان سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان های کشور، دچار خسارت شده‌اند، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398 می‌رساند، نظر به اینکه فرآیند اجرایی آزمون مذکور طولانی بوده و می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی شود که نتایج نهایی در اوایل شهریورماه اعلام شود، لذا آزمون مطابق برنامه‌زمان‌بندی اعلام شده قبلی در روزهای پنج‌شنبه 98/02/05 و جمعه 98/02/06 برگزار خواهد شد و اطلاعیه این سازمان درخصوص حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه 98/01/26 از طریق سایت این سازمان منتشرخواهد شد.

شایان ذکر است وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و این سازمان از زمان وقوع سیل، پیگیر ارائه تسهیلات یا اختصاص سهمیه مشابه زلزله زدگان از مراجع ذی‌صلاح برای داوطلبانی که آسیب مستقیم دیده اند هستند که به محض حصول نتیجه جزئیات آن در دفترچه انتخاب رشته به استحضار داوطلبان عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001303

وب گردی

وب گردی