سال ۹۸، سال توفیق کشور در حل مشکلات است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سال جدید با دوستی، توکل به خدا و همدلی می تواند سال توفیق بیش از پیش کشور در حل مشکلات شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مرتضی قائمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان در جمع کارکنان این واحد در نخستین روز کاری سال ۱۳۹۸ ضمن اعلام همدردی با هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر گفت: بارش نزولات آسمانی دو روی مختلف دارد یکی گرفتاری و آسیب مردم از سیل و دیگری نعمت برای کشور که ان شاء الله دوران خشکسالی در ایران اسلامی به‌ پایان رسید.

سرپرست واحد همدان گفت: با وحدت و پشتکار و توکل به خدا می‌توان مشکلات پیش روی را پشت سرگذاشت. امیدوارم با همراهی بهتر تمامی ارکان دانشگاه، امسال سال خبرهای خوب برای جامعه و دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

قائمی تصریح کرد: وجود نیروهای انسانی متعهد و تلاشگر می‌تواند دانشگاه را در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری کند.

در ادامه هیئت‌رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور در یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی، فاتحه و تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های شهدا، سال کاری ۱۳۹۸ را آغاز کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001334

وب گردی

وب گردی