خبر خوش برای دانشجویان سیل‌زده/ تمام امکانات لجستیکی دانشگاه آزاد راهی پلدختر شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان، قول همکاری ویژه با دانشجویان این استان را داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز (یکشنبه 18 فروردین‌ماه 98) راهی استان لرستان شد تا از نزدیک شاهد امدادرسانی و کمک به مردم مناطق سیل‌زده باشد.

دکتر طهرانچی در بازدید از مناطق سیل‌زده استان لرستان خطاب به فرماندار شهر خرم‌آباد اظهار کرد: با رئیس سازمان سنجش تماس گرفتم که قرار است سازمان سنجش بخشنامه‌ای ابلاغ کند تا همان سهمیه ویژه‌ای که شورای عالی انقلاب فرهنگی برای زلزله‌زدگان مصوب کرده، برای سیل‌زدگان هم در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اعلام کردم واحد های استان لرستان این ترم از دانشجویان سیل‌زده، شهریه دریافت نکنند. موضوع را به هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی می برم تا تخفیف ویژه ای را برای ترم بعد هم لحاظ کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واکنش به دغدغه فرماندار خرم‌آباد مبنی بر این‌که بسیاری از دانشجویان سیل‌زده در شهرهای دیگری مانند تهران تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: ما کمک ها را مورد به مورد انجام خواهیم داد. شما دغدغه های زیادی در شهر و استان دارید؛ اما رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد سعی می کند تعدادی از این مشکلات را حل کند.

طهرانچی خاطرنشان کرد: با دانشجوی دختری صحبت کردم که خانه‌شان کاملا از بین رفته بود و بابت شهریه، نگرانی داشت. به او گفتم که نگران نباشد و این ترم نیازی نیست هیچ شهریه ای بپردازد و همان طور که گفتم برای ترم بعد هم تخفیف ویژه ای در نظر می گیریم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مدت زیادی از دانشجویان، شهریه گرفته و در چنین شرایطی باید به کمک مردم بیاید. این نگاه ماست و به همین خاطر لودر، گریدر، کامیون و ماشین‌آلات دیگر را بسیج کرده ایم تا به مردم سیل‌زده کمک کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در میان مردم سیل‌زده نیز حاضر شد و در صحبت‌هایی تأکید کرد: همین الان در کنار تمام نیروهایی که به کمک سیل‌زدگان آمده اند، حدود صد دانشجو نیاز داریم تا به مناطق سیل‌زده بیایند و به نیروهای فعلی اضافه شوند. یک هفته پیش رو، هفته ای بحرانی است و همه باید به کمک بیایند چون کار سنگینی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001338

وب گردی

وب گردی