دانشگاه‌ در رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی پیشگام باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه به عنوان قوه عاقله جامعه و به عنوان یک مجموعه بزرگ فکری و علمی می‌تواند با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستقیم با صنعت هم در زمینه رونق تولید و هم در زمینه خرید کالای ایرانی پیشگام و پیش‌قدم باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد خوراسگان آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در این جلسه گفت: آغاز سال جدید همزمان بود با میلاد امام علی(ع) و قطعاً سالی که با عطر و بوی علوی(ع) و شمیم مبعث نبوی(ع) آغاز شود به لطف خدا، سالی سرشار از برکت و شادکامی خواهد بود.

وی افزود: در ایام نوروز برخی از هموطنان ما در سراسر کشور درگیر سیل شدند و صدمات جسمی و روحی زیادی را تاکنون متحمل شده‌‌اند از این رو پیشنهاد می‌کنم تا با ارائه ساز و کاری مناسب، به بهترین ‌نحو به یاری کمک این عزیزان بشتابیم.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به افتخارات این دانشگاه در سال گذشته اظهار کرد: کسب عنوان برتر در جشنواره فرهیختگان، کسب رتبه اول نشریات دانشجویی، تاسیس درمانگاه خیریه دندان‌‌پزشکی، تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به بازدید دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از دانشگاه، میزبانی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برگزاری اولین همایش دختران محجب به چادر، فقط قطره‌ای از افتخارات این دانشگاه در سال 97 است که با همفکری و همکاری شما عزیزان محقق شده است.

وی افزود: در سال جدید با برنامه‌ریزی، اتحاد، همدلی، توکل به خدا و استفاده از خرد جمعی سعی خواهیم کرد دانشگاه را بیش از پیش در مسیر پیشرفت و افتخارآفرینی هدایت کنیم.

آذین با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دانشگاه به عنوان قوه عاقله جامعه و به عنوان یک مجموعه بزرگ فکری و علمی می‌تواند با برنامه‌ریزی، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستقیم با صنعت هم در زمینه رونق تولید و هم در زمینه خرید کالای ایرانی پیشگام و پیش‌قدم باشد.

وی در پایان تصریح کرد: اگر امروز، سال نو را همانند سال گذشته در این مکان مقدس و در جوار قبور مطهر شهدای گمام آغاز می‌کنیم به خاطر این است که همیشه به یاد داشته باشیم که امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهش، نظامی و ورزشی به برکت فداکاری و جان‌فشانی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای علمی و شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت است.

شایان ذکر است در ابتدای این دیدار، آذین به همراه اعضای هیأت رئیسه با همه کارکنان و اعضای هیأت علمی حاضر در جلسه بطور مستقیم دیده بوسی و سال نو را تبریک گفتند.

کد خبر: 1001348

وب گردی

وب گردی