مشارکت واحدهای دانشگاه آزاد استان گیلان در کمک رسانی به سیل زدگان کشور

واحدهای دانشگاه آزاد استان گیلان همگام با دیگر واحدهای کشور با اهدای کمک های داوطلبانه نقدی و غیرنقدی در کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، ابراهیم چیرانی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه بازدید از چادرنصب شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت جمع آوری کمک های مردمی این دانشگاه به سیل زدگان کشور، گفت: با توجه به بارندگی های شدید اخیر در استان های کشور که بر اثر این بارندگی‌ها شهرها و روستاهای بسیاری از استان های کشور خصوصا گلستان، لرستان و خوزستان گرفتار سیل گسترده‌ای شده و هموطنان‌مان در این استانها با بحران های مختلفی چون کمبود البسه، وسایل بهداشتی، مواد غذایی و... مواجه شده و برخود واجب می دانیم تا با بسیج همه امکانات انسانی و تجهیزاتی، درجهت تأمین قسمتی از نیازهای فوری سیل زدگان کشور اقدام کنیم.

وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده، از هفته اول سال جدید همگام با دیگر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کشور، با تشکیل ستاد مرکزی و ستادهای مختلف، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از دیگر هموطنان عقب نمانده و با اهداء کمک های داوطلبانه ریالی و کمک های غیر نقدی در این کار خداپسندانه مشارکت داشتند.

چیرانی تأکید کرد: به دلیل حضور همکاران و دانشجویان در تعطیلات سال نو، روند کمک رسانی با آغاز فعالیت های دانشگاهی سریع تر شده است و انشاالله بتوانیم در کمک رسانی به هموطنان سیل زده کشورمان، کوشا باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001355

وب گردی

وب گردی