نامزد اپوزیسیون همچنان پیروز در انتخابات شهرداری استانبول

نامزد اپوزیسیون در انتخابات شهرداری ها از کلان شهر استانبول با اشاره به بازشماری آراء این شهر اعلام کرد همچنان از رقیب خود جلوتر است .

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «اکرم امام اوغلو»، نامزد حزب جمهوری خواه خلق ترکیه در انتخابات شهرداری ها از کلان شهر استانبول با اشاره به بازشماری آراء این شهر گفت: 78 درصد از بازشماری آراء شهر استانبول به اتمام رسیده است. رأیی که تا کنون برای ما اعلام شده است 4 میلیون و 171 هزار و 393 رأی، آراء رقیبمان 4 میلیون و 155 هزار و 13 رأی و اختلاف آراء 16 هزار و 380 رأی است.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: در دموکراسی شکست خوردن و پیروز شدن در کنار یکدیگر هستند. دموکراسی یک راه یک طرفه است. راهی است که رفت و آمد دارد. امروز ما پیروز شدیم فردا شاید شما پیروز شوید. تمام آمار و ارقام واضح است.

امام اوغلو خاطرنشان کرد: به شورای عالی انتخابات ترکیه می گویم مسئولیتی تاریخی دارید. با تمام حساسیت و احساس عدالتی که دارید، به شکلی که در روندی که ترکیه در آن قرار دارد استاندارد دوگانه ایجاد نکنید، با تصمیم درست باعث آسودگی 82 میلیون شهروند این کشور شوید. من مطمئن هستم شورای عالی انتخابات ترکیه با اتخاذ درست ترین تصمیم در خصوص این روندی که چشم جهانیان نیز به آن دوخته شده است، باعث جوانه زدن امید در آینده کشور خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1001394

وب گردی

وب گردی