سیستم مدیریت پروژه در حوزه نفت و گاز طراحی شد

برای نخستین بار و توسط یک شرکت دانش بنیان سیستم مدیریت پروژه در حوزه نفت و گاز طراحی شد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، احسان نجابت مدیرعامل شرکت صنعت نکو درباره طراحی این سیستم گفت: این سیستم برای مدیریت پروژه تعریف شده که البته حوزه اصلی فعالیت این سیستم در حوزه نفت و گاز است و کار مدیریت پروژه مدارک و فرآیند ها را انجام می دهد.

وی درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: راه‌حل‌های پروژه و سازمان، مدیریت پروژه‌ها،تعریف و توسعه پروژه و مطالعات امکان‌سنجی و توسعه کسب‌وکار از جمله فعالیت های اصلی این شرکت دانش بنیان است.

نجابت درباره میزان اشتغال زایی این سیستم گفت: اجرای سیستم مدیریت پروژه دراصل هم اشتغالزدایی می کند و هم اشتغال زایی زیرا اجرای سیستم مدیریت امور را به صورت اتوماسیون می کند و نیروی انسانی حذف می شود و از طرفی هم بخشی از کار به دست نیروی انسانی سپرده می شود و تعدادی فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی همچنین به خدمات و محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: تامین مواد مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تامین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز پروژه ها، صادرات مواد شیمیایی و پتروشیمیایی و صادرات مشتقات نفتی از جمله محصولات و خدمات این شرکت دانش بنیان است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان به اجرای نوآورانه این سیستم اشاره کرد و گفت: تا پیش از این سیستم مدیریت از خارج از کشور خریداری نمی شده و این سیستم برای نخستین بار در کشور اجرایی شده وخیلی به موضوع خروج از ارز مرتبط نیست.

وی در ادامه گفت: از خدمات این شرکت می‌توان به راه‌حل‌های مدیریت پروژه و سازمان، مدیریت پروژه‌ها، مشاوره و توسعه پروژه‌ها و بالاخره مطالعات امکان‌سنجی و توسعه کسب‌وکار اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001411

وب گردی

وب گردی