«کرمان» نخستین میزبان کاروان علم و فناوری

هم‌زمان با نخستین روزهای سال 98، فعالان دانش‌بنیان و استارتاپی کرمان میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری شدند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، صبح امروز؛ دوشنبه نوزدهم فروردین‌ماه وارد استان کرمان شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان کرمان، فرصتی ایجاد می‌کند تا خلاقیت و نوآوری فعالان دانشگاهی، پژوهشگران و فعالان دانش‌بنیان و استارتاپی این استان جنوب‌شرقی کشور، دیده شود، ضمن این‌که فعالان فناور مستقر در این استان، توانمندی‌ و دستاوردهایشان را به معاون علمی و فناوری رییس جمهوری معرفی می‌کنند و مشکلاتشان را با او در میان می‌گذارند.

شهرک صنعتی خضراء نخستین میزبان سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان کرمان است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با توانمندی‌های فعالان فناور و دانش بنیان مستقر در این شهرک صنعتی آشنا می‌شود. فناوران شرکت‌های دانش‌بنیان ویژگان بسپار شرق، کشت گستر بوتیا سبز کریمان و لاوان تابلو، ضمن ارائه دستاوردهای فناورانه، از نیازها و دغدغه‌هایشان با معاون علمی و فناوری می‌گویند.

ستاری همچنین از مرکز جامع طب بازساختی کرمان و مرکز رشد سلامت دیدن می‌کند و سپس به پارک علم و فناوری این استان می رود تا از نزدیک با دستاودهای علمی و فناورانه پژوهشگران این استان آشنا شود.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری همچنین پس از دیدار و گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و ضمن معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپی را معرفی می‌کند.

حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی و سخنرانی درباره زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری در جمع مسئولان این استان، پایان‌بخش سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1001412

وب گردی

وب گردی